Cerita dua Lelaki

Mamat : Aku peliklah…tiap kali aku pergi cuti..mesti bini aku mengandung punye. 3 tahun dulu aku bercuti ke Bali, dia mengandung. Tahun lepas aku bercuti ke Phuket pun dia mengandung jugak.

Din : La…baguih dok ada la tu. Kali ni kau pergi la tempat-tempat sejuk pula macam Paris ke…sah Bini kau boleh mengandung lagi…ha..ha…ha…

Tetiba Mamat senyap pulak. Muka pun serius je. Suspen lak si Din rasa. Tiba-tiba Mamat bersuara semula…

Mamat : Tak boleh jadi ni…cuti kali ni aku kena bawak bini aku bercuti sekali nampaknya…tak boleh tinggal lagi….

Din tergamam. La….macam tu ker…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s